Μετάβαση στο κεντρικό περιεχόμενο

14 Μαθήματα

Μαθαίνω για την Ανακύκλωση Αλουμινίου
Μαθητές 8 - 9 ετών
Προβολή Μαθήματος

Μαθητές 8 - 9 ετών

Μαθαίνω για την Ανακύκλωση Αλουμινίου

Συνοπτική περιγραφή περιεχομένου:
Σχέδιο μαθήματος που έχει στόχο να αντιληφθούν και να κατανοήσουν οι μαθητές την αξία και τα πλεονεκτήματα της ανακύκλωσης του αλουμινίου.


Γνωστικό αντικείμενο:Αγωγή Υγείας - Φυσικές επιστήμες – Μελέτη Περιβάλλοντος - Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Τάξη:

Α - ΣΤ Δημοτικού

Χρονική διάρκεια:

45΄ (Μία διδακτική ώρα)

Χώρος:

Αίθουσα διδασκαλίας ή/καιεργαστήριο πληροφορικής

  • (0)
  • Περιβάλλον
    Μαθητές 8 - 9 ετών
    Προβολή Μαθήματος

    Μαθητές 8 - 9 ετών

    Περιβάλλον

    Συνοπτική περιγραφή περιεχομένου:
    Σχέδιο μαθήματος που έχει στόχο να κατανοήσουν οι μαθητές την έννοια «περιβάλλον» και να αναγνωρίσουν την ύπαρξη των διαφορετικών οικοσυστημάτων


    Γνωστικό αντικείμενο:Αγωγή Υγείας - Φυσικές επιστήμες – Μελέτη Περιβάλλοντος - Εργαστήρια Δεξιοτήτων

    Τάξη:

    Α - ΣΤ Δημοτικού

    Χρονική διάρκεια:

    45΄ (Μία διδακτική ώρα)

    Χώρος:

    Αίθουσα διδασκαλίας ή/καιεργαστήριο πληροφορικής

  • (0)
  • Άνθρωπος και Περιβάλλον
    Μαθητές 8 - 9 ετών
    Προβολή Μαθήματος

    Μαθητές 8 - 9 ετών

    Άνθρωπος και Περιβάλλον

    Συνοπτική περιγραφή περιεχομένου:
    Σχέδιο μαθήματος που έχει στόχο να διακρίνουν οι μαθητές την ανθρώπινη δραστηριότητα και τις πιθανές της επιπτώσεις στο περιβάλλον.


    Γνωστικό αντικείμενο:Αγωγή Υγείας - Φυσικές επιστήμες – Μελέτη Περιβάλλοντος - Εργαστήρια Δεξιοτήτων

    Τάξη:

    Α - ΣΤ Δημοτικού

    Χρονική διάρκεια:

    45΄ (Μία διδακτική ώρα)

    Χώρος:

    Αίθουσα διδασκαλίας ή/καιεργαστήριο πληροφορικής

  • (0)
  • Εμείς τι κάνουμε;
    Μαθητές 8 - 9 ετών
    Προβολή Μαθήματος

    Μαθητές 8 - 9 ετών

    Εμείς τι κάνουμε;

    Συνοπτική περιγραφή περιεχομένου:
    Σχέδιο μαθήματος που έχει στόχο να συνειδητοποιήσουν οι μαθητές την ευθύνη όλων μας απέναντι στην προστασία του περιβάλλοντος και να προτείνουν πιθανές λύσεις και δράσεις για την προστασία του.


    Γνωστικό αντικείμενο:Αγωγή Υγείας - Φυσικές επιστήμες – Μελέτη Περιβάλλοντος - Εργαστήρια Δεξιοτήτων

    Τάξη:

    Α - ΣΤ Δημοτικού

    Χρονική διάρκεια:

    45΄ (Μία διδακτική ώρα)

    Χώρος:

    Αίθουσα διδασκαλίας ή/καιεργαστήριο πληροφορικής

  • (0)
  • To φαινόμενο του θερμοκηπίου (κλιματική αλλαγή)
    Μαθητές 8 - 9 ετών
    Προβολή Μαθήματος

    Μαθητές 8 - 9 ετών

    To φαινόμενο του θερμοκηπίου (κλιματική αλλαγή)

    Συνοπτική περιγραφή περιεχομένου:
    Σχέδιο μαθήματος που έχει στόχο να αντιληφθούν οι μαθητές το πρόβλημα του φαινομένου του θερμοκηπίου και να αναγνωρίσουν τις κλιματικές αλλαγές που επιφέρει στο περιβάλλον.


    Γνωστικό αντικείμενο:Αγωγή Υγείας - Φυσικές επιστήμες – Μελέτη Περιβάλλοντος - Εργαστήρια Δεξιοτήτων

    Τάξη:

    Α - ΣΤ Δημοτικού

    Χρονική διάρκεια:

    45΄ (Μία διδακτική ώρα)

    Χώρος:

    Αίθουσα διδασκαλίας ή/καιεργαστήριο πληροφορικής

  • (0)
  • Ο Κύκλος της Ζωής
    Μαθητές 8 - 9 ετών
    Προβολή Μαθήματος

    Μαθητές 8 - 9 ετών

    Ο Κύκλος της Ζωής

    Συνοπτική περιγραφή περιεχομένου:
    Σχέδιο μαθήματος που έχει στόχο να αντιληφθούν οι μαθητές την έννοια του κύκλου ζωής στο περιβάλλον.


    Γνωστικό αντικείμενο:Αγωγή Υγείας - Φυσικές επιστήμες – Μελέτη Περιβάλλοντος - Εργαστήρια Δεξιοτήτων

    Τάξη:

    Α - ΣΤ Δημοτικού

    Χρονική διάρκεια:

    45΄ (Μία διδακτική ώρα)

    Χώρος:

    Αίθουσα διδασκαλίας ή/καιεργαστήριο πληροφορικής

  • (0)
  • Ανακύκλωση Α΄
    Μαθητές 8 - 9 ετών
    Προβολή Μαθήματος

    Μαθητές 8 - 9 ετών

    Ανακύκλωση Α΄

    Συνοπτική περιγραφή περιεχομένου:
    Σχέδιο μαθήματος που έχει στόχο να αντιληφθούν οι μαθητές την έννοια της ανακύκλωσης και τη σημασία της διαχείρισης και μείωσης των απορριμμάτων και να αναγνωρίσουν τα διαφορετικά είδη και τις μεθόδους ανακύκλωσης.


    Γνωστικό αντικείμενο:Αγωγή Υγείας - Φυσικές επιστήμες – Μελέτη Περιβάλλοντος - Εργαστήρια Δεξιοτήτων

    Τάξη:

    Α - ΣΤ Δημοτικού

    Χρονική διάρκεια:

    45΄ (Μία διδακτική ώρα)

    Χώρος:

    Αίθουσα διδασκαλίας ή/καιεργαστήριο πληροφορικής

  • (0)
  • Ανακύκλωση Β΄
    Μαθητές 8 - 9 ετών
    Προβολή Μαθήματος

    Μαθητές 8 - 9 ετών

    Ανακύκλωση Β΄

    Συνοπτική περιγραφή περιεχομένου:
    Σχέδιο μαθήματος που έχει στόχο να γνωρίσουν οι μαθητές τα σύμβολα της ανακύκλωσης και να κατανοήσουν την έννοια της κομποστοποίησης των οργανικών απορριμμάτων.


    Γνωστικό αντικείμενο:Αγωγή Υγείας - Φυσικές επιστήμες – Μελέτη Περιβάλλοντος - Εργαστήρια Δεξιοτήτων

    Τάξη:

    Α - ΣΤ Δημοτικού

    Χρονική διάρκεια:

    45΄ (Μία διδακτική ώρα)

    Χώρος:

    Αίθουσα διδασκαλίας ή/καιεργαστήριο πληροφορικής

  • (0)
  • Ανακύκλωση Γ΄
    Μαθητές 8 - 9 ετών
    Προβολή Μαθήματος

    Μαθητές 8 - 9 ετών

    Ανακύκλωση Γ΄

    Συνοπτική περιγραφή περιεχομένου:
    Σχέδιο μαθήματος που έχει στόχο να κινητοποιηθούν οι μαθητές μέσω της δημιουργίας αφίσας για το σχολείο τους και να κατανοήσουν την αξία όχι μόνο της εκμάθησης, αλλά και της διάδοσης της γνώσης σχετικά με το θέμα της Ανακύκλωσης.


    Γνωστικό αντικείμενο:Αγωγή Υγείας - Φυσικές επιστήμες – Μελέτη Περιβάλλοντος - Εργαστήρια Δεξιοτήτων

    Τάξη:

    Α - ΣΤ Δημοτικού

    Χρονική διάρκεια:

    45΄ (Μία διδακτική ώρα)

    Χώρος:

    Αίθουσα διδασκαλίας ή/καιεργαστήριο πληροφορικής

  • (0)
  • Αλουμίνιο, ένα πολύτιμο μέταλλο
    Μαθητές 8 - 9 ετών
    Προβολή Μαθήματος

    Μαθητές 8 - 9 ετών

    Αλουμίνιο, ένα πολύτιμο μέταλλο

    Συνοπτική περιγραφή περιεχομένου:
    Σχέδιο μαθήματος που έχει στόχο να ενημερωθούν οι μαθητές για τα στάδια εξόρυξης και παραγωγής του αλουμινίου, να αναγνωρίσουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο του αλουμινίου και των εφαρμογών του στην καθημερινή μας ζωή και να αντιληφθούν την αξία του αλουμινίου και των προϊόντων του σε περιβαλλοντικό επίπεδο.


    Γνωστικό αντικείμενο:Αγωγή Υγείας - Φυσικές επιστήμες – Μελέτη Περιβάλλοντος - Εργαστήρια Δεξιοτήτων

    Τάξη:

    Α - ΣΤ Δημοτικού

    Χρονική διάρκεια:

    45΄ (Μία διδακτική ώρα)

    Χώρος:

    Αίθουσα διδασκαλίας ή/καιεργαστήριο πληροφορικής

  • (0)
  • Ανακύκλωση & Κυκλική Οικονομία (Γ-Δ Δημοτικού)
    Μαθητές 8 - 9 ετών
    Προβολή Μαθήματος

    Μαθητές 8 - 9 ετών

    Ανακύκλωση & Κυκλική Οικονομία (Γ-Δ Δημοτικού)

    Συνοπτική περιγραφή περιεχομένου:
    Σχέδιο μαθήματος που έχει στόχο να ενισχύσουν οι μαθητές την κριτική ικανότητα τους, να καλλιεργήσουν ικανότητα λήψης αποφάσεων, να αναπτύξουν πνεύμα συνεργασίας και υπευθυνότητας, να διατυπώνουν συμπεράσματα και να ενθαρρύνονται στη διεξαγωγή διαλόγου στηρίζοντας τις απόψεις τους με επιχειρήματα και επίσης, να προβληματιστούν για τις αιτίες και τους κινδύνους που απορρέουν από την κακή διαχείριση των απορριµµάτων, κυρίως των πλαστικών, να κατανοήσουν την αξία της επαναχρησιμοποίησης και να αναγνωρίσουν την δυνατότητα που παρουσιάζει οποιοδήποτε υλικό που θεωρείται "απόβλητο", να μετατραπεί σε πρώτη ύλη.


    Γνωστικό αντικείμενο:Αγωγή Υγείας - Φυσικές επιστήμες – Μελέτη Περιβάλλοντος - Εργαστήρια Δεξιοτήτων

    Τάξη:

    Γ - Δ Δημοτικού

    Χρονική διάρκεια:

    90΄ (Δύο διδακτικές ώρες)

    Χώρος:

    Αίθουσα διδασκαλίας ή/καιεργαστήριο πληροφορικής

  • (0)
  • Ανακύκλωση και Περιβάλλον
    Μαθητές 8 - 9 ετών
    Προβολή Μαθήματος

    Μαθητές 8 - 9 ετών

    Ανακύκλωση και Περιβάλλον

    Συνοπτική περιγραφή περιεχομένου:
    Σχέδιο μαθήματος που έχει στόχο να γνωρίσουν τα παιδιά την πρακτική αξία της επαναχρησιμοποίησης και ανακύκλωσης, δημιουργώντας μια πρωτότυπη κατασκευή με υλικά που φαινομενικά είναι άχρηστα.


    Γνωστικό αντικείμενο:Αγωγή Υγείας - Φυσικές επιστήμες – Μελέτη Περιβάλλοντος - Εργαστήρια Δεξιοτήτων

    Τάξη:

    Α - ΣΤ Δημοτικού

    Χρονική διάρκεια:

    45΄ (Μία διδακτική ώρα)

    Χώρος:

    Αίθουσα διδασκαλίας ή/και εργαστήριο πληροφορικής

  • (0)
  • Ανακύκλωση Αλουμινίου
    Μαθητές 8 - 9 ετών
    Προβολή Μαθήματος

    Μαθητές 8 - 9 ετών

    Ανακύκλωση Αλουμινίου

    Συνοπτική περιγραφή περιεχομένου:
    Σχέδιο μαθήματος που έχει στόχο να έρθουν -μέσα από την ενημέρωση, την ενεργή συμμετοχή και το παιχνίδι- τα παιδιά σε επαφή με τη διαδικασία της ανακύκλωσης του αλουμινίου, ως το «πράσινο» μέταλλο, να συνειδητοποιήσουν τη σημασία της ανακύκλωσής του και να την εντάξουν στην καθημερινότητά τους.
    Τα παιδιά έρχονται αντιμέτωπα με το σοβαρό πρόβλημα της διαχείρισης των απορριμμάτων και τα θέματα αντιμετώπισης βάσει του τρίπτυχου της μείωσης, επαναχρησιμοποίησης, ανακύκλωσης. Επιπλέον, συνειδητοποιούν την τεράστια ευθύνη μας απέναντι στο περιβαλλοντικό ζήτημα και ενεργοποιούνται προς την κατεύθυνση της προσωπικής εμπλοκής.


    Γνωστικό αντικείμενο:Αγωγή Υγείας - Φυσικές επιστήμες – Μελέτη Περιβάλλοντος - Εργαστήρια Δεξιοτήτων

    Τάξη:

    Γ - Δ Δημοτικού

    Χρονική διάρκεια:

    6 διδακτικές ώρες

    Χώρος:

    Αίθουσα διδασκαλίας ή/και εργαστήριο πληροφορικής

  • (0)
  • Κυκλική Οικονομία
    Μαθητές 8 - 9 ετών
    Προβολή Μαθήματος

    Μαθητές 8 - 9 ετών

    Κυκλική Οικονομία

    Συνοπτική περιγραφή περιεχομένου:

    Σχέδιο μαθήματος που έχει στόχο να συμβάλλει στην κατανόηση των 17 Παγκόσμιων Στόχων της Βιώσιμης Ανάπτυξης και να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές πάνω στο Στόχο 12, υποστόχο 12.4. Συγκεκριμένα, επιδιώκει μεταξύ άλλων την ενημέρωση των μαθητών σε θέματα διαχείρισης & μείωσης αποβλήτων, αποδοτικότερης χρήσης των πόρων και την προαγωγή ενός τρόπου ζωής σε αρμονία με τη φύση.

    Γνωστικό αντικείμενο:Αγωγή Υγείας - Φυσικές επιστήμες – Μελέτη Περιβάλλοντος - Εργαστήρια Δεξιοτήτων

    Τάξη:

    Γ - Δ Δημοτικού

    Χρονική διάρκεια:

    2 διδακτικές ώρες

    Χώρος:

    Αίθουσα διδασκαλίας ή/και εργαστήριο πληροφορικής

  • (0)