14 Μαθήματα
Μαθητές 10 - 12 ετών
Συνοπτική περιγραφή περιεχομένου:
Σχέδιο μαθήματος που έχει στόχο να ενημερωθούν οι μαθητές για τα στάδια εξόρυξης και παραγωγής του αλουμινίου, να αναγνωρίσουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο του αλουμινίου και των εφαρμογών του στην καθημερινή μας ζωή και να αντιληφθούν την αξία του αλουμινίου και των προϊόντων του σε περιβαλλοντικό επίπεδο.
Γνωστικό αντικείμενο:Αγωγή Υγείας - Φυσικές επιστήμες – Μελέτη Περιβάλλοντος - Εργαστήρια Δεξιοτήτων
Τάξη: Α - ΣΤ Δημοτικού |
Χρονική διάρκεια: 45΄ (Μία διδακτική ώρα) |
Χώρος: Αίθουσα διδασκαλίας ή/καιεργαστήριο πληροφορικής |
Μαθητές 10 - 12 ετών
Συνοπτική περιγραφή περιεχομένου:
Σχέδιο μαθήματος που έχει στόχο να αντιληφθούν και να κατανοήσουν οι μαθητές την αξία και τα πλεονεκτήματα της ανακύκλωσης του αλουμινίου.
Γνωστικό αντικείμενο:Αγωγή Υγείας - Φυσικές επιστήμες – Μελέτη Περιβάλλοντος - Εργαστήρια Δεξιοτήτων
Τάξη: Α - ΣΤ Δημοτικού |
Χρονική διάρκεια: 45΄ (Μία διδακτική ώρα) |
Χώρος: Αίθουσα διδασκαλίας ή/καιεργαστήριο πληροφορικής |
Μαθητές 10 - 12 ετών
Συνοπτική περιγραφή περιεχομένου:
Σχέδιο μαθήματος που έχει στόχο να κατανοήσουν οι μαθητές την έννοια «περιβάλλον» και να αναγνωρίσουν την ύπαρξη των διαφορετικών οικοσυστημάτων
Γνωστικό αντικείμενο:Αγωγή Υγείας - Φυσικές επιστήμες – Μελέτη Περιβάλλοντος - Εργαστήρια Δεξιοτήτων
Τάξη: Α - ΣΤ Δημοτικού |
Χρονική διάρκεια: 45΄ (Μία διδακτική ώρα) |
Χώρος: Αίθουσα διδασκαλίας ή/καιεργαστήριο πληροφορικής |
Μαθητές 10 - 12 ετών
Συνοπτική περιγραφή περιεχομένου:
Σχέδιο μαθήματος που έχει στόχο να διακρίνουν οι μαθητές την ανθρώπινη δραστηριότητα και τις πιθανές της επιπτώσεις στο περιβάλλον.
Γνωστικό αντικείμενο:Αγωγή Υγείας - Φυσικές επιστήμες – Μελέτη Περιβάλλοντος - Εργαστήρια Δεξιοτήτων
Τάξη: Α - ΣΤ Δημοτικού |
Χρονική διάρκεια: 45΄ (Μία διδακτική ώρα) |
Χώρος: Αίθουσα διδασκαλίας ή/καιεργαστήριο πληροφορικής |
Μαθητές 10 - 12 ετών
Συνοπτική περιγραφή περιεχομένου:
Σχέδιο μαθήματος που έχει στόχο να συνειδητοποιήσουν οι μαθητές την ευθύνη όλων μας απέναντι στην προστασία του περιβάλλοντος και να προτείνουν πιθανές λύσεις και δράσεις για την προστασία του.
Γνωστικό αντικείμενο:Αγωγή Υγείας - Φυσικές επιστήμες – Μελέτη Περιβάλλοντος - Εργαστήρια Δεξιοτήτων
Τάξη: Α - ΣΤ Δημοτικού |
Χρονική διάρκεια: 45΄ (Μία διδακτική ώρα) |
Χώρος: Αίθουσα διδασκαλίας ή/καιεργαστήριο πληροφορικής |
Μαθητές 10 - 12 ετών
Συνοπτική περιγραφή περιεχομένου:
Σχέδιο μαθήματος που έχει στόχο να αντιληφθούν οι μαθητές το πρόβλημα του φαινομένου του θερμοκηπίου και να αναγνωρίσουν τις κλιματικές αλλαγές που επιφέρει στο περιβάλλον.
Γνωστικό αντικείμενο:Αγωγή Υγείας - Φυσικές επιστήμες – Μελέτη Περιβάλλοντος - Εργαστήρια Δεξιοτήτων
Τάξη: Α - ΣΤ Δημοτικού |
Χρονική διάρκεια: 45΄ (Μία διδακτική ώρα) |
Χώρος: Αίθουσα διδασκαλίας ή/καιεργαστήριο πληροφορικής |
Μαθητές 10 - 12 ετών
Συνοπτική περιγραφή περιεχομένου:
Σχέδιο μαθήματος που έχει στόχο να αντιληφθούν οι μαθητές την έννοια του κύκλου ζωής στο περιβάλλον.
Γνωστικό αντικείμενο:Αγωγή Υγείας - Φυσικές επιστήμες – Μελέτη Περιβάλλοντος - Εργαστήρια Δεξιοτήτων
Τάξη: Α - ΣΤ Δημοτικού |
Χρονική διάρκεια: 45΄ (Μία διδακτική ώρα) |
Χώρος: Αίθουσα διδασκαλίας ή/καιεργαστήριο πληροφορικής |
Μαθητές 10 - 12 ετών
Συνοπτική περιγραφή περιεχομένου:
Σχέδιο μαθήματος που έχει στόχο να αντιληφθούν οι μαθητές την έννοια της ανακύκλωσης και τη σημασία της διαχείρισης και μείωσης των απορριμμάτων και να αναγνωρίσουν τα διαφορετικά είδη και τις μεθόδους ανακύκλωσης.
Γνωστικό αντικείμενο:Αγωγή Υγείας - Φυσικές επιστήμες – Μελέτη Περιβάλλοντος - Εργαστήρια Δεξιοτήτων
Τάξη: Α - ΣΤ Δημοτικού |
Χρονική διάρκεια: 45΄ (Μία διδακτική ώρα) |
Χώρος: Αίθουσα διδασκαλίας ή/καιεργαστήριο πληροφορικής |
Μαθητές 10 - 12 ετών
Συνοπτική περιγραφή περιεχομένου:
Σχέδιο μαθήματος που έχει στόχο να γνωρίσουν οι μαθητές τα σύμβολα της ανακύκλωσης και να κατανοήσουν την έννοια της κομποστοποίησης των οργανικών απορριμμάτων.
Γνωστικό αντικείμενο:Αγωγή Υγείας - Φυσικές επιστήμες – Μελέτη Περιβάλλοντος - Εργαστήρια Δεξιοτήτων
Τάξη: Α - ΣΤ Δημοτικού |
Χρονική διάρκεια: 45΄ (Μία διδακτική ώρα) |
Χώρος: Αίθουσα διδασκαλίας ή/καιεργαστήριο πληροφορικής |
Μαθητές 10 - 12 ετών
Συνοπτική περιγραφή περιεχομένου:
Σχέδιο μαθήματος που έχει στόχο να κινητοποιηθούν οι μαθητές μέσω της δημιουργίας αφίσας για το σχολείο τους και να κατανοήσουν την αξία όχι μόνο της εκμάθησης, αλλά και της διάδοσης της γνώσης σχετικά με το θέμα της Ανακύκλωσης.
Γνωστικό αντικείμενο:Αγωγή Υγείας - Φυσικές επιστήμες – Μελέτη Περιβάλλοντος - Εργαστήρια Δεξιοτήτων
Τάξη: Α - ΣΤ Δημοτικού |
Χρονική διάρκεια: 45΄ (Μία διδακτική ώρα) |
Χώρος: Αίθουσα διδασκαλίας ή/καιεργαστήριο πληροφορικής |
Μαθητές 10 - 12 ετών
Συνοπτική περιγραφή περιεχομένου:
Σχέδιο μαθήματος που έχει στόχο να γνωρίσουν τα παιδιά την πρακτική αξία της επαναχρησιμοποίησης και ανακύκλωσης, δημιουργώντας μια πρωτότυπη κατασκευή με υλικά που φαινομενικά είναι άχρηστα.
Γνωστικό αντικείμενο:Αγωγή Υγείας - Φυσικές επιστήμες – Μελέτη Περιβάλλοντος - Εργαστήρια Δεξιοτήτων
Τάξη: Α - ΣΤ Δημοτικού |
Χρονική διάρκεια: 45΄ (Μία διδακτική ώρα) |
Χώρος: Αίθουσα διδασκαλίας ή/και εργαστήριο πληροφορικής |
Μαθητές 10 - 12 ετών
Συνοπτική περιγραφή περιεχομένου:
Σχέδιο μαθήματος που έχει στόχο να προβληματιστούν για τις αιτίες και τους κινδύνους που απορρέουν από την κακή διαχείριση των απορριμμάτων και των αποβλήτων, να είναι ικανοί να διαχωρίσουν το κυκλικό έναντι του γραμμικού μοντέλου ανάπτυξης, να κατανοήσουν την σπουδαιότητα του αρχικού σχεδιασμού κατά την δημιουργία ενός προϊόντος, να διαχωρίσουν τις έννοιες «Κυκλική οικονομία» και «Ανακύκλωση», να κατανοήσουν τον τρόπο σχεδιασμού ενός προϊόντος βάση του μοντέλου της κυκλικής οικονομίας και επίσης, να ενισχύσουν την κριτική ικανότητα τους, να καλλιεργήσουν ικανότητα λήψης αποφάσεων, να αναπτύξουν πνεύμα συνεργασίας και υπευθυνότητας, να μάθουν να διατυπώνουν συμπεράσματα και να ενθαρρύνονται στη διεξαγωγή διαλόγου στηρίζοντας τις απόψεις τους με επιχειρήματα.
Γνωστικό αντικείμενο:Αγωγή Υγείας - Φυσικές επιστήμες – Μελέτη Περιβάλλοντος - Εργαστήρια Δεξιοτήτων
Τάξη: Ε - ΣΤ Δημοτικού |
Χρονική διάρκεια: 90΄ (Δύο διδακτικές ώρες) |
Χώρος: Αίθουσα διδασκαλίας ή/καιεργαστήριο πληροφορικής |
Μαθητές 10 - 12 ετών
Συνοπτική περιγραφή περιεχομένου:
Σχέδιο μαθήματος που έχει στόχο να έρθουν -μέσα από την ενημέρωση, την ενεργή συμμετοχή και το παιχνίδι- τα παιδιά σε επαφή με τη διαδικασία της ανακύκλωσης του αλουμινίου, ως το «πράσινο» μέταλλο, να συνειδητοποιήσουν τη σημασία της ανακύκλωσής του και να την εντάξουν στην καθημερινότητά τους.
Τα παιδιά έρχονται αντιμέτωπα με το σοβαρό πρόβλημα της διαχείρισης των απορριμμάτων και τα θέματα αντιμετώπισης βάσει του τρίπτυχου της μείωσης, επαναχρησιμοποίησης, ανακύκλωσης. Επιπλέον, συνειδητοποιούν την τεράστια ευθύνη μας απέναντι στο περιβαλλοντικό ζήτημα και ενεργοποιούνται προς την κατεύθυνση της προσωπικής εμπλοκής.
Γνωστικό αντικείμενο: Αγωγή Υγείας - Φυσικές επιστήμες – Μελέτη Περιβάλλοντος - Εργαστήρια Δεξιοτήτων
Τάξη: Ε - ΣΤ Δημοτικού |
Χρονική διάρκεια: 6 διδακτικές ώρες |
Χώρος: Αίθουσα διδασκαλίας ή/και εργαστήριο πληροφορικής |
Μαθητές 10 - 12 ετών
Συνοπτική περιγραφή περιεχομένου:
Σχέδιο μαθήματος που έχει στόχο να συμβάλλει στην κατανόηση των 17 Παγκόσμιων Στόχων της Βιώσιμης Ανάπτυξης και να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές πάνω στο Στόχο 12, υποστόχο 12.4. Συγκεκριμένα, επιδιώκει μεταξύ άλλων την ενημέρωση των μαθητών σε θέματα διαχείρισης & μείωσης αποβλήτων, αποδοτικότερης χρήσης των πόρων και την προαγωγή ενός τρόπου ζωής σε αρμονία με τη φύση.
Γνωστικό αντικείμενο: Αγωγή Υγείας - Φυσικές επιστήμες – Μελέτη Περιβάλλοντος - Εργαστήρια Δεξιοτήτων
Τάξη: Ε - ΣΤ Δημοτικού |
Χρονική διάρκεια: 2 διδακτικές ώρες |
Χώρος: Αίθουσα διδασκαλίας ή/και εργαστήριο πληροφορικής |